søndag 23. januar 2011

Lys og varme :)



Lurer virkeleg på kor dei blir av alle dagane, eg har visst plutseleg hatt ei long bloggpause. Før eg har fått sukk for det er pluselig januar snart over. Må seie at eg synes det er litt godt å tenke på at enda ein vintermnd snart er over, no lengtar eg etter vår. Sidan vi fekk ein tidleg vinter så satsar eg på ein tidleg vår også :) :) Og medan eg ventar på meir lys og varme utanfor huset, kosar eg meg inne med mange sterinlys og fyr i ovnen! KOS







Denne nydelige duken fekk eg i bursdagsgåve av mamma og pappa. Og det beste med den er at det er pappa som har laga den!!! :)

2 kommentarer:

lene sa...

Koseleg du har det, Camilla! Må seie mej imponert av hardangersaumduken te far din, imponerende!!! :)

Elisabeth Ingeborg sa...

Guri malla, e det Idar so he laga dinna duken? Visste virkelig ikkje at han hadde et slikt talent :)