torsdag 9. desember 2010

Julekalender


Då eg var lita hadde eg ein flott julekalender, eg huskar spenninga om morgonen når eg skulle få opne. Skal tru kva mamma mi hadde pakka inn til meg? :) Dette er ein tradisjon som eg har tatt med meg vidare til mine 2 gode goll. Pappaen min har vore så snill at han har brodert Martin og Leah kvar sin flotte julekalender. Tenk kor kjekt for dei å ha en kalender som morfaren har brodert :) Tusen takk til snilde pappaen min :)
Kvar dag fram til jul får dei opne ein pakke etter dei kjem heim frå skule og barnehage og dei er like spent kvar dag. Syns eg kan føle spenninga dei har i kroppen, skulle ønske eg var lita jente igjen :)



3 kommentarer:

Veronika sa...

Kor kjekt da :)
Eg gleda meg te å kunne lage pakkekalendar te Vilde :)

Kristine sa...

Ååh, so koselig dokke he det! Kalender e hivens. Og attpå til en morfar som brodera! Bøye mej i støvet ;) ;)

camilla sa...

ja, koselig at dei he en kalender so han pappa he laga til dei :) å dei syns d e so spennande, skulle ønske ej hadde en kalender...hmmm....ska tru om han jan erik lese ditta å overaska mej med en kalender;)