fredag 10. desember 2010

Fantejenta mi :)

I kveld fann eg ei lita fantejente under kjøkkenbordet :)
Trur ikkje ho hadde i tankane at eg skulle finne ho, for ho vart litt forskrekka når eg såg kva ho styrte med:) Trudde sikkert eg skulle bli sint...



Men når ho såg at eg smilte og lo av henne kom eit herlig stort smil frå lisjesnuppa mi, og ho inviterte meg inn i hytta si.....



Der hadde ho tatt med seg ei stor kakeboks full med julemanna, og gjett om ho kosa seg då :) Så i kveld har eg blitt med Leah på "kaffeselskap" under kjøkkenbordet :)





Må også dele nåkre bilde av lisje jåledama mi, ho fekk neglelakk i kalendergåve i dag og klarte ikkje å vente til eg var ferdig med å lage middag så eg fekk hjelpe til. Ho skulle klare dette sjølv, å va djupt konsentrert medan ho pynta seg med lilla neglelakk :)



Og her eit bilde av skuleguten min som endelig har mista ei tann :)




2 kommentarer:

ja9ta sa...

Kor søt ho e :) må berre le når en ser ei sann lurehøne under bordet! Tyde på ho lika baksten i alle fall ;)

camilla sa...

ja ho e ei lita fantejente :) gode lisje jenta mi :)