mandag 29. november 2010

En herlig Mandag!!! :)

Det er rart, men går du på jobb med ei positiv innstilling og er klar for en herlig dag. Ja, så blir ofte dagen veldig bra :) Eller det er vel egentlig ikkje så rart, det er vel heller rart at så mange rundt om i Noreg faktisk går på jobb kvar dag å tenker berre negative tankar og ikkje har lyst på jobb i det heile tatt. Kan ein då gjere ein god jobb? Vere ein god medarbeidar? Eller vil då det negative og dårlige humøret smitte over på dei andre? Viss ikkje du har ein jobb som du likar/trivst med så bør du kanskje vurdere å finne deg ein ny jobb. Kanskje lettare sagt enn gjort....
No slepp eg heldigvis å tenke på det, for eg har verdens beste jobb :) Eg storkosa meg når eg er på jobb, i dag har eg jobba frå 05.30-21.00 og eg har hatt det heilt supert!!! Klart eg er litt trøtt og sleta no, men eg gleda meg til ein ny dag i morgon :)

Når eg kom heim i dag sto det ein fin bukett med ROSA roser til meg frå min kjære :) Han syns eg fortjente det sidan eg hadde våre så flink på jobb i dag :) Tusen takk Jan Erik!!!!!!


Ønske alle ein flott mandagskveld!!

Ingen kommentarer: