søndag 27. juni 2010

Nokre nye par med sko høyrer med når ein har våre i oslo ein liten tur :) Ligg litt på etterskudd med blogginga....igjen....men vi var i oslo for eit par veker sidan på konsert og då må ein på ei lita shoppingrunde :) det vart for det meste nye kle til ungane som vart handla inn, men eit par nye sko til meg måtte eg få plass til i kofferten :)


Konserten var fantastisk. Sol frå skyfri himmel og ein behaglig tempratur gjorde sitt til att dette vart ein av dei beste konsertane eg har vore på. GreenDay gir eg terningkast 5 :) Neste konset som står for tur er Lady Gaga, gler meg til ein jentetur til oslo :)


2 kommentarer:

Veronika sa...

Knall kule sko da Camilla :):)

camilla sa...

ej veit :) :) klarte ikkje å bestemme mej for ka slags ej skulle velge, så då vart d begge to :)