fredag 21. mai 2010

Godt med alt som er gjort :)

I dag har eg hatt fri, så då var det berre å få gjort litt husarbeid. Det har liksom våre litt nedprioritert i disse eksamenstider. Så eg tenkte eg skulle få rydda og vaska loftet. Lettare sagt enn gjort, på Martin sitt rom såg ein rett og slett ikkje golvet. Så her var det berre å stålsette seg å hive innpå med redbull :) Og her er bilde beviset på at eg faktisk har gjort ein kjempejobb i dag. Til og med rydda og vaska ned i alle skuffer og kasser. Ein heil bossekk med rosk og rask vart fylt opp. Og ein heil haug med leiker vart pakka vekk. Det er så godt med alt som er gjort. Då slepp eg å tenke meir på det, i allefall ikkje på nokre dagar :)

Slik såg det ut....................

Litt leiker vart pakka vekk, rart kor spennande dei plutselig vart

Skal tru kor lenge det held seg slik..1 dag? 2 dagar? kanskje ei heile veke?




Ingen kommentarer: