onsdag 2. desember 2009

SPA


I går var eg inn i Loen på Hotel Alexandra på møte. Og når me først skulle ha møte der inne tok eg meg fri heile dagen og reiste tidlig inn slik at eg kunne nyte spa-avdelinga :) Og det var rett og slett fantastisk!! Eg var heilt åleine inne på spa-avdelinga i 2,5 time!!! Så det vart både badstu, isbad, boblebad og dusj i tropisk regn!!! Etter nokre timar på spa var det møte før vi avslutta kvelden med deilig julemiddag. Ein hærlig dag!!! No gleda eg meg skikkelig til julafta :)



3 kommentarer:

Kristine sa...

Gud kor hærlig;)!! Ja Lørdag blir det meir julemat:p nam nam

camilla sa...

ja de va kjempedeilig :) oso va d kun ej so va der :) so hadde heile apa-avdelinga heilt for mej sjøl :)

Kaos eller ro? sa...

Åh kor deillig. Ej me he lyst. Håpe nokre teke hintet å kjøpe mej gavekort der inne hehe..