onsdag 19. august 2009

Verdens beste?


Trur eg må ha verdens beste mann :) I går kom han heim med eit gåvekort frå unik, så då er det berre for meg å bestille meg ein time :) Men klarer ikkje heilt å bestemme meg for om eg skal ha hudpleie behandling eller unne meg ein time med massasje. Men deilig skal det i allefall bli :)

Eg har i dei siste mnd blitt bitt av denne scrappedilla, og på markedet finst det så utrulig mykje spennande som selfølgelig eg har lyst på. Og min snilde mann har då kjøpt meg nokre tusjar på ebay som eg fekk i posten i dag :) Så no er eg klar for å fargelegge stempel :) Eg har fått alle fargane til promarker :)


Eg har også fått meg eit scrapperom, eller kanskje scrappekott passar betre :) Koselig er det iallefall, skal lage eit eige blogginnlegg om det ein annan dag :)

Ha ein fin kveld til dokke som måtte ta turen innom bloggen min :)

1 kommentar:

Elisabeths Ingeborg sa...

Åhh, gledar meg til å sjå korleis scrappinga enda;)
Eg trur du er ein kløppar på slikt Camilla;)
Elles får du ha ein fin tysdag, og lukke til med scrappinga i haustmørket.
Klem frå Elisabeth Ingeborg