torsdag 13. august 2009

Camilla har endelig fått seg ei bud :)

No har eg endelig fått meg ei bud, ei store bud på heile 20 kvm :) Det skal bli så godt å endelig få ein plass og sette kassene med for små barnekle, leiker og andre ting eg ikkje har hjerte til og kaste. ( og det er ikkje reint lite heller, uff....)


Så er det berre resten av kjellare att, min kjære svigerfar og svigermor har vore så kjekke og lagt golv i kjellargangen i dag så i morgon skal eg male veggane :) Så då skulla eg berre ha hatt meg ein ikeatur for å få kjøpt meg hyller og garderobeskap :) Men det blir vel ei stund til no, eg har vel brukt opp mi kvote der for ei stund ( har nettopp kjøpt meg eit lass med kommodar og masse dill dall :)


1 kommentar:

Kristine sa...

Åh, der va boda di ja;) Va no gode og store dinna, fine me til å vere ei bod å vere;) Hehe. E der mange rom i kjellaren?