lørdag 11. juli 2009

Utfordring :)


He fått 2 utfordringa frå ne Veronika den eine går ut på å ta bilde av favoritt ting/duppedingsane dine, sei kor du har kjøpt dei og ca kva dei kostar (sitronpresse, støvklut, boks...you name it...)


Mac`en hadde eg aldri klart meg utan. Den er i bruk i mange timar for dag. Kjeme ikkje til å kjøpe pc meir iallefall:)
Pris 18 000,- kjøpt på eplehuset i Ålesund


Iphone, den har eg med meg over alt. Den er den beste mobilen eg nokon gong har hatt...rett og slett genial :)
Pris 4000,- kjøpt på Euronics


Gode kjøkkenknivar. Desse også i bruk kvar dag
Pris ca 4000,- kjøpt på tilbords


Tørketrommel og vaskemaskin kunne eg ikkje klart meg utan. Med 2 voksne og 2 barnehagebarn blir det nokre maskiner i veka.
Tørkerommel ca3-4000, kjøpt på euronics
Vaskemaskin 13 000, kjøpt på elkjøp



Speilreflekskamera, kjempekjekt å ha skikkelig kamera å knipse smågolla med. Blir så mykje meir levande bilda.
Pris 12 000,- (kamera og linse) Kjøpt på elkjøp og mpx.no


Denne utfordringa sender eg vidare til...
mi kjære syste Cecilie
og mi gode venninde Christine

Ingen kommentarer: