tirsdag 7. juli 2009

Spaniatur med jobben




Tenkte eg skulle dele litt bilde frå turen eg hadde til spania me jobben min. Ein heilt fantastisk tur, men det var godt å kome heim etter ei heil veke vekk frå mann og barn.


Her er det gitargutta som syng og spelar frå den nye plata deira, heile 14 songar fekk me høyre :) og eg sto selfølgelig heilt fremst :) hehe...







Såg ikkje ditte godt ut??? fysja meg, eg levde på brød, aviola(?) og kvitvin ei heil veke

Her begynde folk og samle seg til jonsokfeiring på stranda. Trur ikkje eg lyg når eg sei der var minst 10 000 menneske på kvelden. Fy f*** for ei jonsokfering. Eg vart ståande og berre sjå meg rundt...hehe...såg sikkert ikkje so lurt ut....



Til og med ein heil lastebil med is frå diplomis var kjørt ned, så vi skulle få oss is ( som om dei ikkje har is i spania)


1 kommentar:

Veronika sa...

Har utfordra deg på bloggen min:)