søndag 14. juni 2009

Scrappedilla :)


Det blir like lenge mellom kvar gong eg får tid til å blogge, hadde håpa at eg skulle få så mykje meir tid etter eg var ferdig med eksamen. Men der tok eg kraftig feil, for då venta alt arbeidet som eg har utsett i eksamensperioda. Men, men....eg har funne ut at ting tar litt tid når ein har 1000 ting ein skal gjere. :)

Min kjære nabo, Veronika har introdusert meg for scrappeverdenen. Og då må ein ha litt utstyr, og det er ikkje reint lite alt ein kan få kjøpt. Her er det eg har kjøpt denne helga, litt frå familieminner (?) ein scrappebutikk i Ålesund og så litt frå ein pakke i posten frå panduro. Så no er eg klar for ein ny scrappekveld :)



















1 kommentar:

Veronika sa...

Ååå..so masse fint du ha kjøpt:) eg å ve haaa!! :):)
Gleda meg te i morga:)