onsdag 17. juni 2009

Jan Erik he våre på shopping :)


Jan Erik kom heim frå AC/DC konsert i går etter eg hadde lalla meg, når eg kom ned på kjøkkenet i dag tidlig sto dette på kjøkkenbordet og venta på meg :) Snilde, snilde mannen min :) Hadde vår på scrappebutikk og kjøpt meg cuttlebugmaskin. Han hadde til og med tatt turen innom bianco og kjøpt meg sko :) :) Er ikkje han verdens beste veit ikkje eg :)


Viss ein ser godt på bildet ser ein en liten lapp som står "god morgen" og "Elska dej" på :) Han e so gode :) Trur eg må sende han på Oslotur litt oftare.

(Måtte berre lage eit skryte innlegg om snildemannen min :) )

3 kommentarer:

Veronika sa...

Så snilde han e da!! :):)
Knall tøffe sko:)

Kristine sa...

croSjå der ja;) Du he jammen en kjempe snilde mann. Ikkje alle som gjer slikt:p Til og med riktig sko str? Rå fine;)

Kaos eller ro? sa...

For en kjekke menn du he!!! Håpe min kjem på noke sånn- helst snarast. Trur kje an veit ka str ej bruka en gong