søndag 22. mars 2009

Utfordring :)

Eg har fått ei utfordring frå Veronika, dette var ei utfordring....Ikkje lett å kome på noko å skrive og i allefal ikkje 20 ting, hehe :)

- Skriv ned 20 faktasetningar om deg sjølv
-tre av desse skal vere noko som berre få har hørt om, og desse skal markerast slik at andre kan sjå dei
- Ting som er sagt, tenkt - alt er med
send så vidare til 5 personer

1. Eg er veldig, veldig mørkeredd
2. Eg HATAR edderkoppa og andre ekle småkryp
3. Eg er veeeeeeldig kresen på mat
4. Eg et ikkje fisk
5. Eg eig Statoil stasjoen i volda
6. Eg vart mobba når eg var lita
7. Eg har funne mannen i mitt liv :)
8. Eg er avhengig av familia mi
9. Eg har holdt på med hest
10. Eg likar ikkje å vere aleine
11. Mammaen min har hatt kreft
12. Min første bil var ein grøn polo
13. Eg har vore gravid 3 gongar ( mista tidlig i eit svangerskap )
14. Eg har 2 FANTASTISKE ungar som eg ELSKA så høgt eg har ikkje ord.
15. Eg elska å bruke pengar
16. Eg har veldig lyst på en hobby
17. Eg vart kjærste med Jan Erik når eg var 14 år
18. Eg gjekk med aviser før skule når eg gjekk på ungdomskulen
19. Eg føler meg ofte heilt udugelig og at eg ikkje strekk til.....
20. Eg har verdens BESTE mann. 

Eg trur dei fleste på mi bloggliste har hatt denne, så eg sender den ikkje vidare. Men dersom du ikkje har tatt denne så prøv :)

Ingen kommentarer: