tirsdag 17. mars 2009

Endelig :)

Eg har leeeeenge leita etter eit "klestong/stativ" (veit ikkje heilt kva eg skal kalle det) til lisje prinsessa mi. Har sett deg for meg korleis den skal sjå ut, men ikkje søren om eg har funne det. Har vel leita i nokre månader, men søndag var eg så irritert over å ikkje ha nokon plass og henge kjolane til Leah at eg spurte Jan Erik om ikkje han kunne hjelpe meg å finne det. Det tok han omtrent 10 sekund før han sa " e de sånn du he LEITA ette?" Jauda han fann det han, det som eg har leita og leita etter...flinke mannen min :) Søndag kveld bestilte eg den, og i dag står den så fint på romet til Leah med kjolane hengande så fint :) Må berre kjøpe litt fleire klehengarar, utrulig kor mange kjolar denne lisje trulta har. Anbefalar alle å ta turen innom denne sida, mykje fint www.kidsparadise.no 




Eg berre måtte ha desse prinsesse knaggane når eg først skulle bestille noko :) 



3 kommentarer:

Kristine sa...

Oij;) Ditta va jo bere kjempe nydelig! No fekk ho "tante Kristine" blod på tann. He nemmlig ei lita taus som blir 1år rett rundt hjørnet. Ej må inn å kjike;)

Kaos eller ro? sa...

Oi kor tøft... skal tru kor monge sånne ej må ha... Føle det florera med kjola og skjørt her i hus. Va kjempe søte. Rekna med Leah e fornøyd.

Kaos eller ro? sa...

Oi kor tøft... skal tru kor monge sånne ej må ha... Føle det florera med kjola og skjørt her i hus. Va kjempe søte. Rekna med Leah e fornøyd.