lørdag 21. mars 2009

Det 6. bildet i den 6. mappa :)

Ja, eg er litt treig...men for ei tid tilbake fikk eg ei utfordring frå Kristine, den har rett og slett gått i gløymeboka. Men sidan dette er ei lett og kjekk utfordring tek eg den no :)

1. Åpne bildemappa eler det stedet du lagrer bilder på datamskinen
2. Fin den sjette undermappa
3. Velg det sjette bildet
4. Publiser det ( på en blogg eller annet egnet medium)
5. Skriv litt om bildet

Ja då va det berre å leite fram iphoto og den 6. mappa, det bilde som var nr 6 i den 6. mappa vart dette

Bildet er tatt under Statoil si medarbeidersamling som var i november 2006. Slike samlingar er berre heilt fantastiske. Du har go underhaldning og ikkje minst mykje gratis dill dall frå levrandørar :)  På bildet ser dokke gitarkameratane, det var ei heilt utrulig stemning i teltet 
( vi var inne i eit stort cirkus telt) når dei song :) Dette er noko Statoil har for alle medarbeidarane rundt om i heile landet 1 gong i året. Kjempegøy  :) :)

Sender denne vidare til Christine, Trude og Elisabeth. 

Ha ein fin laurdagskveld :)

1 kommentar:

Eirin Victoria sa...

Eg var der eg og! Var ein kjekk dag :)