søndag 15. mars 2009

Camilla har rydda kleskap.......


No har eg endelig tatt meg tida til å rydde kleskapet mitt, det var verkeleg på tide...Her er då før og etter bilder *kremt* Eg bør vel ikkje vise før bildet, men det er slik kleskapet mitt har sett ut dei siste vekene eller månadane.....Eg har pakka vekk 2 båssekkar med kle som skal sendast til nokon som treng dei meir en kleskapet mitt. Mitt neste prosjekt bør vel vere å rydde kleskottet mitt, men ikkje i dag....Der er sikkert 5-6 båssekkar med kle som eg aldri klare å kome meg inn i igjen. Må vel berre innsjå at eg ikkje blir slik eg var når eg var 16 år. 
2 barn har virkelig satt sine spor......

FØR




ETTER




4 kommentarer:

Veronika sa...

Hehe...litt av en forskjell ja:) Men de gjer seg med litt rydding av å te! :)

Kristine sa...

Ej kjenne til akkurat ditta problemet med rotete kleskapt. Ej rydda og sortera so fint en dag, so går det ei veke. Då ser det sameleis ut:p bere vent. Ej rydda i bokse-hylla mi før helga for fann ingenting meir. Ej telde 36bokse:/ Det va ikkje me dei som va i vask eller låg slengd andre plassa. haha. Ej trur ej me må gi vekk til dei som trenge dei meir en mej;)

camilla sa...

36 bokse??? e du gala?? hehe..ej he max 10 bokse trur ej...men derimot ongane mine he sikkert 100 bokse til sammen..hehe...e so mykje kjekkare å kjøpe til dei, då veit ej ka str ej ska kjøpe :)

Kristine sa...

Ja ej he drit monge:/ Ej klare aldri å slite dei ut heller, so dei e litt slitte alle i hop. Det e irriterandes det:p Ja e mykje kjekkare å kjøpe til dei tenke ej. Enklare med onga i tanke på str;) Ej grua mej alltid til å kjøpe bokse, e ett slik mareritt å finne str osv.