onsdag 18. februar 2009

utfordring


Fekk ei utfordring frå Trude og Solveig om å vide fram mine favorittar på kjøkenet. Så her er då mine favorittar :) 


Stavmiksaren blir flittig brukt her i huset, spesielt go er den til å mose jordbærsylte slik at eg slepp dei store bæra :)


Epledelaren blir brukt nesten kvar dag når Leah skal ha seg pleple :)

Eg har bytta ut  den stygge zaloflaska med
 denne oljekaraffelen frå rosendahl.

Eg hadde ikkje klart meg utan gode kjøkkenknivar

 Denne salatslynga frå tupperware er genial.

Og her eit bilde av kjøkkenet mitt. 
Eg sender denne utfordringa vidare til Veronika, Kristine og Cecilie :)

3 kommentarer:

Elisabeths verden sa...

Ohh! Spøkje fint kjøken;)
Det var dagens "Steike fine gardiner" frå Elisabeth:p
Elles...Kvar har du kjøpt knivmagneten din? Eg leitar febrilsk, men finn aldri ein eg likar..


-Elisabeth

Kristine sa...

Oh;) Ej må na heim ej idag å finne mine favoritta på kjøkkenet;) Kjekt!

camilla sa...

den e kjøpt på IKEA :)