søndag 1. februar 2009

Nytt og bedre liv :)

No har eg igjen bestemt meg for å få eit sunnare kosthald og begynde å trene. Veit ikkje kor mange gongar eg har skulla starta eit nytt og bedre liv. Men no skriv eg det her på bloggen i håp om at eg denne gangen skal klare det. Og eit av
 måla mine er å bli flinkare til er å ete. På ein dag kan eg kanskje berre ete 1-2 måltid og då kan fyrste måltidet vere middag klokka 17!!! Her MÅ eg bli flinkare! Så her er mine mål for februar

* Ete mat kvar 3-4 time ( ditte blir vanskelig)

*Drikke minst 2l vatn for dag ( enda vanskligare, ikkje kvar dag eg drikk vatn......)

*Gå tur/ trene 2 gongar i veka ( nokon s
om vil vere turkameraten min??)
*Ete 5 frukt/grønsaker for dag

*Snop kun når det er helg ( Ditte blir ikkje lett, eg er sjokoman og et minst 1 sjokolade kvar dag)
Ja, de må vel være bra mål for den neste månaden...Men eg SKAL klare de!!! No har eg det nedskrive for heile verda på internet, så no må eg berre klare det. :) Ønske meg sjølv 
LYKKE TIL!!!

4 kommentarer:

Ingrid sa...

Lykke til!! Ditta slite ej også med, spesielt ditta med vatn og sjokolade.. ;) Kanskje ej skal gå inn for ditta ej også.. Anbefala i alle fall smoothie viss du skal få i dej 5 om dagen :)

Veronika sa...

Eg kan bli din turkamerat:) prøva å komme mg ut på tur et par ganga i veka, jaffal når eg ikkje ha seinvakt:)

Solveig sa...

Ikkje små krav du stille for dej sjøl nei... ;) Masse lykke til! Sikkert lurt å lage ett innlegg om det her so fe du litt meir press på dej.. ;) Vi he kutta ut nesten all karbohydrat her me oss.. å då gjelde de sjokolade me so ej syns va de verste å skulle slutte å ete KVAR dag! Men ette ei stond so glømme en det faktisk... no savna ej den (nesten) ikkje! :)

Elisabeths verden sa...

Masse masse lykke til Camilla:)
Datt innom bloggen din no, og eg må seie at dette vil eg følgje med på;) Derfor følgjer eg bloggen din om eg får lov:)

-Elisabeth