onsdag 26. november 2008

Litt oppdatering frå oss sjuke i Thailand

Ja her skulle eg då ha laga eit innlegg om Phi Phi turen, men i staden blir det eit innlegg om sjukdom. Me har no i snart 3 døgn våre isolert på hotellromet våra med noko eg trur må vere matforgiftning. Eg spydde i 20 timar i strekk etter en ikkje fullt så god spagetti carbonara. Jan Erik har ikkje våre noko bedre, so her har vi våre då. På kvar si seng og prøvd å halde humøret oppe. Hehe...litt komisk heile situasjonen, men ikkje så kjekt akkurat når det står på som værst. Men no er vi heldigvis på bedringens vei og håpar vi klarer å få fare til Phi Phi i morgon. Vi har i allefall klart å vere nokre tima på stranda i dag. Det gjorde godt og solbrende med klarte eg å bli, sjølv om her er overskya. 

Blei ingen bilder i dag, det berre låser seg heile systemet kvar gong eg prøvar å laste opp. Får prøve på nytt i morgon, for no er det natt for meg.

1 kommentar:

Cecilie sa...

Godt at dokke har komt heim, sjølv om dokke sikkert hadde det heilt fantastisk.

Det ligg noko til deg på bloggen min.

PS. No ventar eg spent på eit blogginnlegg med bilder frå den store turen