tirsdag 11. november 2008

Farsdag

Sidan vi var på firma tur til Selje denne helga vart det ikkje mykje farsdags fering på oss. Men vi var så heldige at vi fekk kome å ete kjempegod middag med svigerforeldra mine, pinnekjøt! :) Det smakte nydelig.

På kvelden laga eg brownies muffins til Jan Erik, desse muffinsane er noko av det beste både Jan Erik og eg veit. Tek under 20 min å lage dei...å dei er berre KJEMPEGODE!!!

 




Brownies muffins
ca 16 stk

2 egg
3 dl skukker  
vispast til eggedosis

100g smelta margarin
2 dl kveitemjøl
1 ss vaniljesukker
4 ss kakao

steikast på 200´C i ca 13 min






6 kommentarer:

Cecilie sa...

dissa såg dritgode ut, koffør du ikkje he invitert mej bort so ej fe smake på dej????

Solveig sa...

Ååå! :) Ditta såg kjempe godt ut.. :) Må prøve dinna oppskrifta! Thanks! :)

Stinkerbelle sa...

mmm de er så gode. stilig med melishjertet.

Monajenten sa...

Åhhh de var fine:-D

INGRID sa...

Dissa va kjempegode, ej he prøvd oppskrifta! Nydelige.. :)
Legge dej til i blogglista mi ej, so ej fe me mej viss du legge ut nye godbita :)

Rita Olene sa...

Hei hei:) Va innom å kika,fann linken din med Sigrun:) Disse muffinsane såg berre heilt fantastisk gode ut,so dei må ej prøve!!!:):)
Håpe dokke e på bedringsensvei i thailand og god tur vidare...