tirsdag 21. oktober 2008

Innekos




I går var det skikkelig roskeveir, so då holdt me oss inne. Me kosa oss, fyrte i ovnen og baka kanelbolla. Så deilig å være inne og kjenne kor bollelukta sprer seg i heile huset. 




Martin og Leah fekk varme bollar til kvelds, det var stor stas. Og eg fekk streng beskjed frå Martin att han skulle ha med seg bollar til frokost i barnehagen i morgon...



Etter Leah hadde kome seg til sengs, var det lesekos på sengekanten til Martin.
 Vi tok fram "den store boken om Knerten"
Og Martin kosa seg under ei varm dyne, og mamma kosa seg minst like mykje og las fleire sider i den store boka. Stoooor stas for Martin, eg måtte love å lese meir om Knerten neste kveld også. Ein koselig slutt på dagen :) 
Både for store og små.




2 kommentarer:

Stinkerbelle sa...

åh så koselig! elsker knerten jeg, men lotta er nok den største favoritten her! <3

camilla sa...

mannen min har aldri hørt om knerten før, så her har ikke gutten min noe valg. Han skal vite hvem knerten er!!! Men hedigvis liker han de kjempegodt og gleder seg til han skal legge seg og mamma skal lese :)