onsdag 22. oktober 2008

Thailandstur :)



15 November reiser min kjære og eg til Thailand, og plutselig slo det meg i dag at det er litt over 3 veker til me reiser. HJEEEELP....tida går no så fort og alt eg skal ha i orden før me reiser. Men tenk så godt det blir å reise frå regn kanskje til og med den første snøven er komen og til sommar og sol. Det skal bli så ubeskrivelig godt å få 2 veker berre for oss sjølve. Ligge på stranda kvar dag og slikke sol, nyte kvar ein solstråle som kjem på kroppen. Virkelig få slappe av, og nyte livet uten stress og mas. Einaste som blir litt trist er å reise i frå Martin og Leah. Men dei får det heilt topp med ei veke med besta&besten og ei veke med mormor&mossa. Dei kjem vel ikkje til å ville bli med oss heim att. 

Reisa vår går til Phuket, patong beach og til dette hotellet...



Her er eg om 4 veker :)


3 kommentarer:

Stinkerbelle sa...

først lager du kanelboller og nå frister du med thailand. urettferdig! ;D

camilla sa...

hehe...en slik tur er noe alle småbarnsforeldre burde unne seg :)

Monajenten sa...

Åhhh så heldig dere er!!! Ser skikkelig fint ut!